طراحی سایت هتل

سفر و مسافرت از گذشته تاکنون یکی از علاقمندی های بشر بوده است. طراحی سایت هتل و هتلداری و مجموعه های وابسته مانند طراحی سایت آژانس مسافرتی، طراحی سایت گردشگری ، طراحی سایت تور ، طراحی سایت آژانس هواپیمایی در ارایه خدمات آنلاین به مسافران؛ ارایه خدمات اقامتی و خرید؛ راهنمایی و معرفی جاذبه ها و امکان دیدنی نقش چشمگیری دارد. افراد چه در روزهای تعطیل و مناسبتی و چه در ایام بیکاری و اوقات فراغت خود به همراه دوستان و یا خانواده و فامیل قصد مسافرت می نمایند و حتی قبل از سفر به دنبال مکان اقامت در شهر مقصد و یا هتل می گردند تا سفر خود را با اطمینان خاطر بیشتری آغاز و سپری نمایند. بنابراین شما بعنوان یک مدیر هتل می توانید با داشتن وب سایتی اختصاصی برای مجموعه خود، کاربرانی را که در بستر اینترنت به دنبال محل اسکان خوب و مناسبی می گردند بسوی خود جذب کنید .
قبل از هر چیز توجه اقدام به طراحی سایت خود خواهید کرد. به این موضوع بسیار حائز اهمیت است که طراحی سایت به مانند تمام حرفه های دیگر در عصر مدرن نیاز به تخصص های حرفه ای دارد. فکر کنم اگر اول شاخصه های طراحی سایت حرفه ای و طراحی سایت شرکتی را بدانید با دید بهتری اقدام به طراحی سایت خود می کنید.

چرا نیاز به ساخت سایت گردشگری و هتل دارید؟
آژانس‌های مسافرتی که در زمینه خدمات گردشگری و تور فعالیت دارند، عمده بازار هدفشان، افرادی هستند که قصد سفر به صورت فردی یا گروهی از طریق تور را دارند. در آژانس‌های مسافرتی تمرکز روی افزایش تعداد تور و جذب گردشگران بیشتر برای مسافرت‌های یک روزه، چند روزه و یا حتی چند ماهه است.
وقتی صحبت از طراحی سایت گردشگری می‌شود باید به تمامی خدماتی که چه به صورت رایگان و چه به صورت پولی می‌تواند گردشگر را به سمت شما جذب کند، توجه کنید. عمده جستجوهایی که افراد برای گردشگری توسط آژانس مسافرتی انجام می‌دهند برای یافتن مکان مناسب گردشگری است که شما به عنوان یک آژانس مسافرتی لازم است که قسمتی را برای معرفی جاذبه‌های گردشگری و تورهایی که برگزار می‌کنید فراهم نمایید.
طراحی سایت آژانس های مسافرتی
از خدمات پایه که میتوان برای طراحی سایت گردشگری در نظر داشت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
●    معرفی کامل آژانس گردشگری
●    معرفی تورهای داخلی و خارجی به همراه جزییات کامل
●    نمایش کامل برنامه‌های هر تور همراه با جزییاتی مانند نمایش روی نقشه
●    معرفی جاذبه‌های گردشگری هر شهر از هر کشور از دنیا که در آنها فعالیت دارید
●    امکان ارائه آفر و کد تخفیف جهت برگزاری تورهای گردشگری در ایام خاص
●    امکان اشتراک گذاری تورها با دوستان و دعوت از آنها برای پیوستن به تور به کمک رسانه‌های اجتماعی
●    و…
تنوع خدمات گردشگری و مسافرتی برای طراحی سایت مسافرتی، با گستردگی ای که دارد باعث می‌شود تا نیاز به به یک سایت با طراحی حرفه ای داشته باشید. در صورتی که بتوانید ارتباط کاملی را برای معرفی هر کشور، شهرها، هتل‌ها، رستوران‌ها، مراکز دیدنی و… به صورت زنجیروار برقرار کنید مخاطب می‌تواند به راحتی شهر مورد نظر خود را انتخاب کرده و به کلیه اطلاعاتی که برای سفر نیاز دارد دست خواهد یافت. از سوی دیگر این مسئله باعث ماندن بیشتر در سایت شده و باعث بهبود سئو و بهینه سازی سایت نیز خواهد شد که برای موفقیت یک امر مهم و ضروری است.
ما در وبزی نیز امکانی را فراهم کرده‌ایم که شما بتوانید بدون نیاز به داشتن هیچ گونه دانش فنی در زمینه طراحی سایت به راحتی و تنها با استفاده از خاصیت کشیدن و رها کردن ماوس خود یک سایت برای آژانس مسافرتی خود طراحی کرده و با چیدن هر بخش جذابیت مناسبی را برای سایت خود فراهم کنید.
در سایت ساز وبزی شما به راحتی قادر خواهید بود که با استفاده از صفحه سازی که در اختیار شما قرار گرفته هر بخش از خدمات گردشگری خود را در مکان مناسبی از سایت چیده و آن را بهینه سازی کنید. همچنین برای داشتن یک سایت گردشگری نیازی به خرید سرور و هاست نخواهید داشت و وبزی این امکان را برای شما فراهم کرده است که بتوانید از فضای مناسب برای راه‌اندازی سایت خود با کیفیت و سرعت عالی بهره‌مند شوید.
جهت راه اندازی سایت آژانس مسافرتی و طراحی سایت گردشگری خود کافی است با مشاوران وبزی تماس گرفته بگیرید تا شما را برای ساخت سایت گردشگری حرفه‌ای راهنمایی کنند.

گردشگری و توریسم، صنعت هتلداری و طراحی سایت هتل

پیشینه توریسم و گردشگری به قدمت فعالیت های تاریخ بشریت بوده و طی زمان های مختلف شکل های آن عوض شده و امروزه بصورت مُدوّن و سازمان یافته شکل گرفته است و بخش اعظمی از چرخه اقتصاد کشورهای توریسم پذیر را تشکیل می دهد به گونه ای که در مجموع، گردش مالی صنعت توریسم در جهان سالیانه بیشتر از هزار میلیارد دلار است و همچنین به ازای هر 1 نفر توریست 5 فرصت شغلی ایجاد می گردد.
کشور ما نیز بدلیل داشتن منابع طبیعی و مناطق طبیعی گردشگری و اماکن باستانی و تاریخی دیدنی یکی از کشورهای مقصد توریست ها محسوب شده و رتبه پنجم را در جهان از این لحاظ به خود اختصاص داده است. در کنار پدیده توریسم ، مشاغل و مجموعه های مختلفی نیز شکل گرفته اند که به ارایه خدمات به مسافران داخلی و خارجی و گردشگران می پردازند.
طراحی سایت حرفه ای هتلدر صنعت هتلداری که این روزها به علم مستقلی تبدیل شده و در دانشگاه ها (طراحی سایت دانشگاهی)  نیز تدریس می شود، وجود وب سایت هتلداری یکی از فاکتورهای بارز جذب مسافران مختلف و اعتماد آنها به شمار می رود. امروزه بیشتر هتل های معروف جهان دارای وب سایت مختص به خود هستند و انواع امکانات را از طریق آن به آحاد مردم  اطلاع رسانی می نمایند. وجود وب سایت برای یک هتل در مراحل ابتدایی باعث افزایش پرستیژ کاری خواهد شد.ولی این تمام انتظاری نیست که می توان از وب سایت های هتلداری داشت و وب سایت های هتل علاوه بر افزایش پرستیژ کاری و جلب اعتماد افراد در صورت طراحی حرفه ای و منحصر بفرد می توانند منافع بیشتری را برای هتلداران داشته باشند که خدمات آنلاین یکی از آنهاست. گاهی شما هتل به معنای مدرن آن ندارید اما تعدادی ویلا برای اجاره دارید که می توانید از این مزیت برای گردشگری استفاده کنید. طراحی سایت ویلا را نگاه کنید و برای اجاره دادن ویلاهای خود حرفه ای عمل کنید.


طراحی سایت هتل و پرداخت آنلاین

امکان رزرو اتاق برای مسافرین به صورت آنلاین در بستر طراحی سایت هتل می بایست امکان پذیر باشد و امکان پرداخت آنلاین لحاظ نمودن موارد امنیتی در بستر طراحی سایت هتل می بایست انجام گیرد.

طراحی سایت چندزبانه برای هتل

در طراحی سایت هتل باید این احتمال را دهیم که کاربران سایت، از کشورهای خارجی باشند فلذا درج اطلاعات می باست به زبان قابل درک بر ای آنها باشد بدین وسط طراحی سایت چندزبانه برای هتل امری ضروری تلقی می شود.

طراحی سایت هتل و اماکن اقامتی

یکی از بخش های مهمی که باعث موفقیت در هر کسب و کاری است بازاریابی می باشد. هتل ها و اماکن تفریحی نیز از آن دسته از مشاغلی هستند که اگر نتوانند به خوبی از اصول بازاریابی برای جذب مشتری های بیشتر بهره مند شوند قادر به سود دهی های بالا و کسب درآمد نخواهند بود.

نکات قابل توجه و ضروری در طراحی سایت هتل

  • قرار دادن تصاویر مختلف با کیفیت بالا که بتواند راهنمای خوبی برای مسافرین باشد.
    • بهتر است خدمات کلی و جانبی هتل و مزایای استفاده از هتل برای مسافران شرح داده شود.
    • ایجاد ارتباط دوطرفه با مسافران قدیمی و جدید باید به خوبی برقرار شود.
    • داشتن طراحی گرافیک جذاب و زیبا به طوری که مشتریان در نگاه اول تحت تاثیر قرار گیرند.
    • بهتر است طراحی سایت هتل به صورت دوزبانه و چند زبانه اجرا شود.
    • بهتر است تورهای گردشگری محلی و تورهای مسافرتی با هدف جذب مسافران بیشتر ارائه شود.

تبلیغات در طراحی سایت هتل ها


وب سایت هتل بستر مناسبی برای معرفی و تبلیغات مشاغل مرتبط با سفر و مسافرت است. بطور مثال آّژانس های مسافرتی، تورها، مراکز خرید، فروشندگان سوغاتی و صنایع دستی و رستوران دارها (طراحی سایت رستوران)  می توانند در داخل وب سایت هتل و گردشگری شما اقدام به دادن تبلیغات نمایند. زیرا صاحبان اینگونه مشاغل به دنبال این هستند که از تعداد بازدیدکنندگان بالای سایت شما استفاده نمایند و کسب و کار خود را رونق دهند. پس بنابراین برای این دسته از افراد هم جاهای مختلف تبلیغات و معرفی کسب و کارشان در وب سایت قرار داده شده تا شما بعنوان صاحب سایت هتل و گردشگری کسب درآمد نمایید و هم آنها بتوانند خود را سریع تر و راحت تر به بازار هدف خود معرفی نمایند.

سرویس ها و آیتم های طراحی سایت هتل

  •  صفحه معرفی هتل
معرفی هتل در این بخش با ذکر سابقه فعالیت هتل، ذكر افتخارات هتل و همچنین درجه و ستاره هتل، گواهینامه های داخلی و خارجی و ایزوهای کسب شده، معرفی مدیران و پرسنل هتل از موارد مطرح در این بخش می باشد.
  •  طراحی صفحه تماس
آدرس فیزیکی هتل و  تلفن های تماس در این صفحه ذکر می گردد.
  •  طراحی بخش امکانات هتل و دسته بندی خدمات
در این قسمت امکانات رفاهی و خدمات هتل برای بازدیدکنندگان و مسافران بطور مفصل برشمرده شده و ویژگی ها نسبت به سایر هتل ها توضیح داده می شود. بر اساس درجه و ستاره هتل، در مورد هر کدام از موارد ذیل می توان شرح جامعی ارایه داد : سالن ها و تالار، تعداد اتاق ها و تخت ها، سیستم های صوتی و تصویری موجود، مبلمان، رستوران، خدمات ویژه و تشریفات، سیستم سرمایشی و گرمایشی، ملزومات رفاهی و استراحت، سرویس بهداشتی و حمام، خدمات مربوط به معلولان، آرایشگاه، بوفه، استخر، سونا و جکوزی، راهنمای و مترجم، خدمات خشکشویی، سلف سرویس و کافی شاپ.
  •  طراحی سیستم رزرواسیون آنلاین
مهمترین سرویس در طراحی سایت هتل ها، سیستم  رزرواسیون آنلاین  می باشد. چرا که مراجعه کنندگان به سایت باید بتوانند بصورت سهل و راحت بصورت آنلاین با پرداخت مبلغ تعیین شده، از طریق درگاه های بانکی نسبت به رزرو اتاق در هتل مورد نظر اقدام کنند. در این سیستم رزرو روزانه و دوره ای انجام شده، اتاق ها بر اساس ظرفیت و یا تعداد تخت و امکانات آنها و تاریخ بندی اتاق های پُر و خالی  نمایش داده شده و مسافر بر اساس سلیقه و علاقمندی خود می تواند اتاق مورد نظر و همچنین تعداد روزهای اقامت در هتل را انتخاب تماید و سپس مجموع هزینه برای وی به نمایش در  می آید که از طریق درگاه الکترونیک وب سایت قابل پرداخت می باشد.
طراحی سایت هتل و گردشگری
  • طراحی گالری تصاویر
در قسمت گالری، تصاویر جذاب و زیبا از نمای بیرونی و بخش های داخلی و دکوراسیون هتل قرار می گیرد.
  • طراحی بخش تور مجازی
جهت بازدید مجازی از امکانات و تجهیزات و بخش های مختلف هتل مانند رستوران ، سالن ها ، تالار و ...
  • طراحی نمودار هواشناسی
برای نمایش آنلاین و لحظه ای شرایط جوی و آب و هوایی شهر
  •  طراحی صفحه جاذبه های گردشگری و دیدنی
این بخش از طراحی سایت هتل به معرفی نقاط سیاحتی و دیدنی و تفریحی یا زیارتی شهر یا منطقه، مراکز خرید، سوغاتی ها و ... بهمراه نمایش دقیق آن مکان ها و با اطلاعات جامع و کافی آنها می باشد. و می توان آنها را روی نقشه منطقه یا شهر بصورت برجسته تر نمایش داد. هر یک از مکان های مورد معرفی به همراه گالری تصاویر بسیار جالب و جذاب می تواند کاربر را برای ساعت های بسیار زیاد در سایت شما نگه دارد. می توان دقیقا مسافت تا مقصد مورد نظر چه بصورت پیاده و چه با وسایل حمل و نقل را به کاربران سایت نشان داد تا بهترین تصمیم گیری و مدیریت زمان را برای سفر خود داشته باشند. در نهایت تمامی اینها باعث خواهد شد مشتریان واقعی هتل و اماکن اقامتی شما از سایت هتل شما برای دیدن بهترین مکان ها یا خرید استفاده نمایند و آن را هم به دیگر دوستان خود معرفی کنند. همچنین قرار دادن ویدئویی کوتاه از مناطق طبیعی، تاریخی و گردشگری می تواند برای مخاطبان جذاب باشد.
پکیج ویژه برای ایام خاص سال مانند عید نوروز جهت انتخاب هدفمندتر مسافران
  • نقشه شهر یا منطقه
قرار دادن نقشه شهر که بطور واضحی خیابان های اصلی، مراکز خرید و بازاهای مهم، اماکن باستانی و تاریخی، پارک ها و ... را نمایش دهد راهنمای مفیدی برای مسافران است.
  •  طراحی صفحه انتقادات و پیشنهادات
به منظور اطلاع مدیر هتل از انتقادات و پیشنهادات و نظرات و میزان رضایتمندی مسافرانی که در هتل اقامت نموده اند، این بخش در نظر گرفته شده است.
  • طراحی صفحه تعرفه خدمات هتل
طراحی صفحه پیشنهادهای ویژه در روزهای خاص مانند تعطیلات تابستانی بر اساس نیاز
قابلیت اتصال وب سایت به شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام، فیسبوک، توئیتر، گوگل پلاس و ...
طراحی صفحه پیوندها برای اتصال به وب سایت های مورد نیاز مسافران مثلا وب سایت های فروش آنلاین بلیط، رزو بلیط هواپیما و ...

ساخت سایت هتلداری و هتل

مطمئن باشید کاربران تنها به دنبال وب سایت هایی هستند که اطلاعات مورد نظرشان را به آنها بدهند و در غیر اینصورت وب سایت شما را ترک نموده و وب سایت دیگری را برای این کار انتخاب می نمایند.

نمونه هایی از طراحی های بسیار موفق طراحی سایت هتل در دنیا


بسیاری از طراحان حرفه ای برای طراحی یک وبسایت عالی از فلش برای ایجاد افکت های خوب استفاده می کنند. البته در برخی از صفحاتی که به این شیوه طراحی می شود مشکل لودینگ ایجاد می شود و این موضوع اصلا برای سئو و بهینه سازی سایت مناسب نیست. حال شما باید میان تاثیر سرعت سایت بر موتورهای جست و جو و تاثیر گذاری سایت بر مخاطبان نهایی با طراحی های گرافیکی سنگین یک تعادل حرفه ای برقرار کنید. شاید در آینده شما با چنین مشکلی مواجه نشوید و نکنولوژی های طراحی جدید بتواند این موضوع را برای شما حل کنند. اما در حال حاضر باید میان این دو موضوع یک تعادل حرفه ای برای بهتر دیده شدن ایجاد کنید.
برای رسیدن به چنین سطح از فعالیت های اینترنتی طراحان باید مداوم در حال کار کردن باشند و نمونه های مختلف از سراسر جهان را هر روز مرور کنند. حال به سایت های زیر توجه کنید که طراحان وب سایت های این هتل ها کارهایی بسیار عالی و پر مفهوم انجام داده اند.


طراحی سایت هتل beverlyhillshotel
طراحی سایت هتل beverlyhillshotel
این سایت نیز مانند مثال های بالاست. یک هتل و یک طراحی امریکایی بسیار حرفه ای با عکس های بسیار حرفه ای تر. در هر دو وب سایت در کنار و سمت راست تصویر می توانید محل دیگر هتل های مجموعه را ببینید.

استفاده از رنگ های ساده و ساختار شفاف با کمی حالت مجلل شکلی عالی به وب سایت وین داده است. سیستم رزرواسیون آنلاین بسیار عالی در کنار تصیویر بسیار بزرگ هتل دیده می شود.طراحی به گونه ای است که این سیستم و پس زمینه در تمام صفحات دید بسیار خوبی دارند.

نمونه ای از راهنمایی بسیار  فشرده کاربران اما کارساز. برنامه نویسی سیستم های مختلف آن ها بسیار عالی بوده است.

طراحی سایت هتل ariahotel
طراحی سایت هتل ariahotel
این طراحی شاید آنقدر قوی نباشد اما اگر به فکر چیزی بسیار ساده هستید این یکی بسیار عالی است.

طراحی سایت هتل ariahotel
طراحی سایت هتل ariahotel
باز هم نمونه ای از رنگ های زنده و ظاهری مدرن.  نحوه گشت زدن در وب سایت باعث ایجاد جو خاص شده است و استفاده از HTML 5  در وب سایت بسیار جالب توجه است.

طراحی سایت هتل ariahotel
طراحی سایت هتل ariahotel
ظاهری زیبا با رنگ خاکستری و لی اوتی بسیار زیبا و تمیز. هتلی در یک شهر پر جمعیت.

طراحی سایت هتل دیگری
طراحی سایت هتل
تصویر واقعا شبیه قنادی بوده و حس اقامت در مکانی با غذاهای عالی را ارائه می کند. یکی از عالی ترین طراحی های صفحه اول از نظر طراحان مدرن وبسایت به حساب می آید.


تبلیغات درون متنی/
اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت طراحی سایت شرکتی و  طراحی سایت فروشگاهی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.
تبلیغات درون متنی



علاوه بر موارد فوق، نکته مهم سئو سایت است. وب سایت هتل به اصطلاح باید توی چشم باشد و همیشه در دسترس عموم. جهت افزایش رتبه و جایگاه وب سایت هتل شما در موتورهای جستجو پیام آوا با پیاده سازی  تکنیک های سئو بر اساس آخرین الگوریتم های گوگل، موجب ورودی زیاد بازدیدکنندگان به وب سایت شما شده در نتیجه آنها هتل شما را بعنوان محل اسکان خود در نظر گرفته یا رزرو خواهند کرد.
همچنین می توانید با هزینه های اندک تبلیغات گوگل ادوردز را برای سایت شما انجام دهد تا از همان روزهای نخست بارگزاری سایتتان در رتبه های برتر گوگل دیده شوید.

Comments

Popular posts from this blog

ریچ اسنیپت(Rich Snippets) چیست؟

بازاریابی چندکاناله